Reis 3.0 - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van ilonadv - WaarBenJij.nu Reis 3.0 - Reisverslag uit Duivendrecht, Nederland van ilonadv - WaarBenJij.nu

Reis 3.0

Door: ilona

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2014 | Nederland, Duivendrecht

Hallo lieve vrienden, familie, collega's en kennissen!

Eindelijk is het dan weer zo ver. Voor de 3e keer heb ik weer het geluk dat ik voor ruim 4 maanden mag gaan reizen!! En zoals de meeste ondertussen weten, houd ik een blog bij! Hieronder een groffe schets hoe mijn reis eruit komt te zien en welke landen ik ga bezoeken:

Aanstaande vrijdag vertrek ik richting familie, zon en de warmte: Santiago! Hier ben ik drie weken bij mijn familie en zal een paar vrienden opzoeken die ik ontmoet heb tijdens mijn cursus spaans, die ik 3 jaar geleden daar heb gevolgd. Vervolgens ga ik met mijn neef Colombia voor 2 weken verkennen! Zowel het binnenland als een eiland zal bezocht worden.

Na twee weken is het dan tijd om mijn neef gedag te zeggen. Hij vliegt terug en ik ga door naar Sao Paolo, de start van mijn trip in Brazilie. Daar eenmaal aangekomen, komt een dag later een vriendin van mij over. Samen gaan we een maand door Brazilie trekken. Natuurlijk zal er onder andere carnaval gevierd worden met een heerlijke glas caipirinha! In het noorden van Brazilie woont een oud collega van ons die wij gaan bezoeken. Naast haar, gaan we ook langs mijn zus die in Rio woont. We willen veel doen daar dus de maand zal snel voorbij vliegen!! Marly zal dan weer terug gaan richting Nederland. Na een tijd in Zuid Amerika al het moois te hebben mogen zien, vlieg ik als een na laatste stop naar Nieuw Zeeland. En als het allemaal meezit en ik nog wat budget ove rheb moet ik natuurlijk bijkomen van de reis op een fijn eiland genaamd de cook-eiland(en) :)..

Kortom: een flinke reis voor de boeg! Vele vluchtjes en vluchten zullen er genomen worden, vele kilometers worden er gemaakt, verschillende culturen worden gezien, bezocht en ervaren, landschappen en steden worden afgelopen en bekeken, oude vrienden - familie en oud collega worden opgezocht en bovenal: een groot avontuur waarin ik weer hopelijk veel ontspanning, inspiratie mag gaan opdoen met zowel bekende als onbekende mensen!

Ik ben onwijs benieuwd wat me deze reis zal brengen. Ontzettend veel zin heb ik en ik zal jullie op de hoogte proberen te houden wat ik allemaal aan het uitspoken ben :).

Hopelijk hebben jullie er veel leesplezier aan. Iedereen succes hier met alles zoals werk/opleiding/ontspanning/het nederlandse weer en de dagelijkse bezigheden en tot in juni!!

Liefs Ilona

  • 09 Januari 2014 - 04:48

    Simone:

    Veel plezier! Klinkt super!!Xx

  • 09 Januari 2014 - 07:37

    Veronica:

    querida Ilona te deseo lo mejor besos mama

  • 09 Januari 2014 - 09:44

    Marjan:

    Heel veel plezier! ik hoop dat de reis goed begint, ik hoorde vanochtend over branden die woeden in de buurt van Santiago waardoor de hoofdstad is bedekt met met dikke rookwolken....

  • 09 Januari 2014 - 12:08

    Susanne:

    Veel plezier! Maak er een onvergetelijke reis van. Ben benieuwd naar al je verhalen!
    Xxx Suus

  • 09 Januari 2014 - 20:20

    Tante Annie En Ome Joop:

    Ilona, een heel fijne reis toegewenst, veel plezier en een behouden thuiskomst. We zijn benieuwd naar je blogs gr. tante Annie/ome Joop xxxx

  • 09 Januari 2014 - 23:04

    Alexandra De Vries:

    Hoi Ilona,
    een hele fijne reis gewenst en ik zie je wel verschijnen hier in Rio om uitgebreid carnaval te vieren!

  • 10 Januari 2014 - 20:29

    Joelle:

    Iloontje, ontzettend veel plezier gewenst en doe voorzichtig!!! Ik ga je missen!!! XXX

  • 17 Januari 2014 - 12:11

    Wanda:

    Iloon! Klinkt zo heerlijk als je het zo achter elkaar opschrijft! Wat een leven :) Geniet ervan! Ik geniet via je mails lekker mee. Xx

  • 27 Januari 2014 - 12:30

    Marlous:

    Hey Ilona, geweldige reis is/wordt het!! Heeeel veel plezier en superleuk af en toe die foto''s op Facebook!
    Groetjes Marlous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Duivendrecht

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 4268

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 16 April 2014

Van Noord naar Zuid

10 Januari 2014 - 30 November -0001

Reis 3.0

Landen bezocht: